Gevallestudie van Nestlé: Opleiding en Ontwikkeling Nestlé is die wêreld se voorste kos maatskappy, met 'n geskiedenis en bedrywighede 135 jaar in feitlik elke land in die wêreld. Nestlé se skoolhoof bates is nie kantoorgeboue, fabrieke, of selfs weet. Inteendeel, dit is die feit dat hulle is 'n wêreldwye organisasie wat bestaan uit baie nasionaliteite, godsdiens, en etniese agtergronde almal werk saam in 'n enkele verenigende korporatiewe kultuur. Kultuur aan beleid Nestlé en Menslike Hulpbronne Nestlé kultuur verenig mense op al die kontinente. Die belangrikste dele van die maatskappy se strategie en kultuur Nestlé se die ontwikkeling van menslike potensiaal in elke land waar hulle werksaam is. Leer is 'n integrale deel van Nestlé se kultuur. Dit is stewig vervat in die Nestlé Menslike Hulpbronne Beleid, 'n totaal nuwe beleid wat die riglyne wat 'n gesonde basis vir doeltreffende en effektiewe menslike hulpbronbestuur uitmaak sluit. Mense ontwikkeling is die dryfkrag van die beleid, wat duidelik beginsels op nie-diskriminasie, die reg van kollektiewe bedinging, sowel as die streng verbod op enige vorm van teistering sluit. Die beleid handel oor werwing. vergoeding en opleiding en ontwikkeling en beklemtoon individuele verantwoordelikheid, sterk leierskap en 'n verbintenis tot lewenslange leer as verlangde eienskappe vir Nestlé bestuurders. Opleidingsprogramme by Nestlé Die bereidwilligheid om te leer is dus 'n noodsaaklike voorwaarde om in diens geneem word deur Nestlé. In die eerste plek, is opleiding gedoen op-die-werk. Lei en afrigting is deel van die verantwoordelikheid van elke bestuurder en is noodsaaklik vir elkeen vordering in sy / haar posisie maak. Formele opleidingsprogramme is oor die algemeen-doel-georiënteerde en ontwerp om toepaslike vaardighede en bekwaamhede te verbeter. Daarom het hulle voorgestel in die raamwerk van ontwikkelingsprogramme individuele en nie as 'n beloning. Geletterdheid Opleiding Die meeste van Nestlé se mense ontwikkelingsprogramme aanvaar 'n goeie basiese opleiding aan die kant van werknemers. Maar in 'n aantal lande, het ons besluit om werknemers die geleentheid te bied om hul noodsaaklike geletterdheidsvaardighede te gradeer bied. 'N Aantal Nestlé maatskappye het dus die opstel van spesiale programme vir diegene wat, vir een of ander rede, gemis 'n groot deel van hul basiese skoolopleiding. Hierdie programme is veral belangrik as hulle stel al hoe meer gesofistikeerde produksie tegnieke in elke land waar hulle werksaam is. As die vlak van tegnologie in Nestlé fabrieke geleidelik gestyg het, het die behoefte aan opleiding verhoog op alle vlakke. Baie van hierdie is on-the-job training vir die spesifieke vaardighede te ontwikkel om meer gevorderde toerusting bedryf. Maar dit is nie net 'n nuwe tegniese vermoëns wat vereis word. Dit is soms nuwe werkspraktyke. Byvoorbeeld, is meer buigsaamheid en meer onafhanklikheid onder werkspanne soms nodig as toerusting is om teen 'n maksimum doeltreffendheid. "Soms het ons debatte in die klas en ons is bang om op te staan. Maar ons fasiliteerders vertel ons om op te staan, want eendag mag ons in die Parlement! "(Maria Modiba, Produksie lyn werker, Babelegi fabriek, Nestlé Suid-Afrika). Nestlé vakleerlingprogram Vakleerlingskap programme het 'n noodsaaklike deel van Nestlé opleiding is waar die jong leerlinge het drie dae per week by die werk en twee by die skool. Positiewe resultate waargeneem, maar sommige van hierdie gou gehardloop in 'n probleem. Aan die einde van opleiding, is baie studente weg gehuur deur ander maatskappye wat geen opleiding van hul eie verskaf. "My twee ouer broers gewerk hier voor my. Soos hulle vir my die Nestlé vakleerlingprogram in Nigerië sal nie die einde van my opleiding, maar dit sal my voorsien met die regte basis vir verdere vooruitgang. Ons moet meer vakleerlinge hier het soos ons so goed opgelei is! "(Johannes Edobor Eghoghon, Apprentice Mechanic, Agbara Factory, Nestlé Nigerië) "Dit is nie net 'n kwessie van leer bakkery; Ons mense moet ook leer oor mikrobiologie, finansies, begroting, koste, verkope, hoe om te behandel die kliënt, en so aan. Dit is die rede waarom ek dink dat dit is regtig iets wat gaan betekenis gee aan my lewe. Dit sal baie nuttig vir alles wees. "(Jaïr Andres Santa, Apprentice Baker, La Rosa Factory Dosquebradas, Nestlé Columbia). plaaslike Opleiding Twee-derdes van alle werknemers Nestlé werk in fabrieke, waarvan die meeste organiseer deurlopende opleiding aan hul spesifieke behoeftes te voorsien. Verder is 'n aantal Nestlé bedryf maatskappye hul eie residensiële opleidingsentrums. Die gevolg is dat plaaslike opleiding is die grootste komponent van mense ontwikkelingsaktiwiteite Nestlé se wêreldwye en 'n aansienlike meerderheid van die maatskappy se 240,000 werknemers ontvang jaarliks opleiding. Verseker toepaslike en deurlopende opleiding is 'n amptelike deel van verantwoordelikhede elke bestuurder se en in baie gevalle, die bestuurder is persoonlik betrokke by die onderrig. Om hierdie rede, is deel van die opleiding struktuur in elke maatskappy gefokus op die ontwikkeling van bestuurders eie afrigting vaardighede. Bykomende kursusse word gehou buite die fabriek wanneer dit nodig is, oor die algemeen in verband met die werking van die nuwe tegnologie. Die verskeidenheid van programme is baie ruim. Hulle begin met voortsetting opleiding vir ex-vakleerlinge wat die potensiaal het om toesighouers of artikel leiers, en gaan voort deur middel van verskeie vlakke van tegniese, elektriese en instandhouding ingenieurswese sowel as IT-bestuur. Die mate waarin fabrieke ontwikkel "tuisgemaakte" spesialiste wissel aansienlik, wat die beskikbaarheid van opgeleide mense op die arbeidsmark in elke land. On-the-job training is ook 'n belangrike element van loopbaanontwikkeling in kommersiële en administratiewe poste. Ook hier is die meeste kursusse afgelewer in-huis deur Nestlé opleiers, maar soos die vlak styg, samewerking met eksterne instellings toeneem. "As deel van die Young Bestuurders 'Opleidingsprogram ek is gestuur na 'n ander deel van die land en begin deur die verkoop van klein gedeeltes van ons Maggi bouillonblokjes die straat stalletjies, die" sari sari' winkels, in my land. Hoewel die meeste van my sleutel rekeninge is nou supermarkte, hierdie vroeë blootstelling was 'n waardevolle leerervaring en sal my help om my hele lewe. "(Diane Jennifer Zabala, Sleutel rekening Spesialis, Verkope, Nestle Filippyne). "Deur middel van sy opvoeding en opleiding, Nestlé manifesteer sy oortuiging dat mense is die belangrikste bate. In my geval, was ek bevoorreg om deel te neem in Nestlé se Young Bestuurders Program aan die begin van my Nestlé loopbaan in 1967. Die stigting het my al die jare volgehou tot my huidige posisie van uitvoerende hoof van een van die top 12 Nestlé maatskappye in die wêreld. "(Juan Santos, uitvoerende hoof, Nestlé Filippyne) Feitlik elke nasionale Nestlé maatskappy organiseer bestuur-opleidingskursusse vir nuwe werknemers met hoërskool of universiteit kwalifikasies. Maar hul benaderings wissel aansienlik. In Japan, byvoorbeeld, hulle bestaan uit 'n reeks van kort kursusse tipies blywende drie dae elk. Onderwerpe sluit in menslike assesseringsvaardighede, leierskap en strategie sowel as kursusse vir nuwe toesighouers en nuwe sleutel personeel. In Mexiko, stel Nestlé 'n nasionale opleidingsentrum in 1965. Benewens die volgende gereelde opleidingsprogramme, sowat 100 mense volg programme vir jong bestuurders daar elke jaar. Dit is gebaseer op 'n reeks modules wat toelaat maat kursusse word aangebied aan elke deelnemer. Nestlé Indië loop van 12 maande programme vir leerlingbestuurders in verkope en bemarking, finansies en menslike hulpbronne, sowel as in die melk versameling en landboudienste. Dit behels periodes van veldwerk, nie net om 'n wye verskeidenheid van vaardighede te ontwikkel nie, maar ook om nuwe werknemers bekend te stel aan maatskappy organisasie en stelsels. Die omvang van plaaslike opleiding uit te brei. Die groeiende bekendheid met inligtingstegnologie het "afstandsonderrig" in staat gestel om 'n waardevolle hulpbron geword, en baie Nestlé maatskappye korporatiewe opleiding assistente in hierdie gebied aangestel. Dit het die groot voordeel dat studente aan kursusse wat aan hul individuele behoeftes en die werk te doen teen hul eie tempo, op gerieflike tye te kies. In Singapoer, om net een voorbeeld te noem, is personeel gegee finansiële hulp te aand kursusse in werkverwante vakke. Fooie en uitgawes vergoed word vir die suksesvolle volgende kursusse wat lei tot 'n handel sertifikaat, 'n hoërskool diploma, universiteitstoelating kwalifikasies, en 'n baccalaureusgraad. internasionale Opleiding sukses Nestlé se groeiende plaaslike maatskappye in elke land is sterk beïnvloed deur die werking van sy Internasionale Opleidingsentrum, geleë naby maatskappy se korporatiewe hoofkantoor in Switserland. Vir meer as 30 jaar, het die Rive-Reine International Training Centre saam bestuurders het van regoor die wêreld om te leer uit senior Nestlé bestuurders en van mekaar other. Country bestuurders besluit wie watter kursus bywoon, alhoewel daar 'n sentrale vertoning vir kwalifikasies en klasse is noukeurig saamgestel om mense met 'n verskeidenheid van geografiese en funksionele agtergronde insluit. Tipies van 'n klas bevat 15-20 nasionaliteite. Die Sentrum lewer sowat 70 kursusse, bygewoon deur ongeveer 1700 bestuurders elke jaar uit meer as 80 lande. Alle natuurlik leiers is Nestlé bestuurders met baie jare ondervinding in 'n verskeidenheid van lande. Slegs 25% van die onderrig geskied deur eksterne professionele mense, as die primêre fakulteit is die senior bestuur Nestlé. Die programme kan breedweg in twee groepe verdeel: Bestuur kursusse: hierdie verantwoordelik is vir sowat 66% van alle kursusse by Rive-Reine. Die deelnemers het tipies is met die maatskappy vir vier tot vyf jaar. Die bedoeling is om 'n ware waardering van Nestlé waardes en besigheid benaderings te ontwikkel. Hierdie kursusse fokus op interne aktiwiteite. Bestuur kursusse: hierdie klasse bevat dikwels mense wat 'n bestuurskursus vyf tot tien jaar vroeër bygewoon. Die fokus is op die ontwikkeling van die vermoë om Nestlé ekstern te verteenwoordig en om te werk met buitestaanders. Dit beklemtoon bedryf analise, dikwels vra: "Wat sou jy doen as jy 'n mededinger was" Afsluiting oorkoepelende beginsel Nestlé se is dat elke werknemer die geleentheid om te ontwikkel tot die maksimum van sy of haar potensiaal te hê. Nestlé doen dit omdat hulle glo dit betaal af in die lang termyn in hul maatskappy se resultate, en dat volhoubare verhoudings langtermyn met hoogs bekwame mense en met die gemeenskappe waar hulle werksaam te verbeter hul vermoë om konsekwent wins maak. Dit is belangrik om mense die geleenthede vir lewenslange leer gee soos op Nestlé dat alle werknemers word opgeroep om hul vaardighede op te gradeer in 'n vinnig veranderende wêreld. Deur die aanbied van geleenthede om te ontwikkel, het hulle nie net hulself te verryk as 'n maatskappy, wat hulle self ook individueel meer outonome, vol vertroue maak, en op sy beurt meer in diens geneem en oop vir nuwe poste binne die maatskappy. Die verbetering van die deugsame sirkel is die uiteindelike doel van hul opleiding pogings op baie verskillende vlakke deur die duisende opleidingsprogramme hulle elke jaar uit te voer. Eksterne skakels:
No comments:
Post a Comment